Criza asta face ca din ce in mai multe principii sa se duca de rapa. Firme care se considera un etalon in domeniul pariuri ajung sa masluiasca rezultate, jucatori trintesc meciurile patroni aranjeaza rezultatele pentru a castiga etc, etc.
Ceea ce socheaza este faptul ca si unele din firmele mari ajung sa masluiasca rezultatele si nu in sensul ca trateaza cu echipele participante si pur si simplu omologarea lor nu este cea reala. Nu vreau sa dau nume, dar ceea ce i s-a intamplat unui prieten de al meu e destul de ciudat. Juca live si spre norocul lui se uita la evenimentul live la care paria. La respectivul meci pariase pe >7,5 cornere. Se uita la televizor si vede cornerul cu numerul 8 dar cand se uita pe site la casa de pariuri nu era trecut. A zis ca nu e nici o problema caci se mai intimplase ca rezultatele sa fie gresite, sau postate mai greu. A venit si cornerul cu nr 9 si la acestia inca nu se corectase. Cu citeva secunde inante de a se termina meciul au aparut datele noi numai ca la cornere apar 8. Era castigator asa ca nu s-a agitat prea tare, insa cand a revazut meciul a numarat cornerele si apoi s-a uitat pe rezultatele omologate de casa de pariuri. Si aici surpriza: erau omologate 8.
Deci s-a hotarat sa intre in legatura cu ei si s-ai intrebe ce s-a intamplat si surpriza cei de la chat l-au intrebat de ce e asa de impancietat caci pariul lui este castigator. Atunci el i-a intrebat : si daca pariam pe >8.5 ce facea. La care raspunsul lor a fost inchiderea legaturii.
Ei bine in momentul asta si el si eu am inceput sa ma intreb de cate ori am fost "smenuit" de casele de pariuri. Caci am avut o gramada de pariuri live pe care le-am pus si pe care nu le-am verificat live si am mers pe cinstea acestora si de aceea cred ca ma incadrez in categoria "mare dobitoc".
Deci pe langa meciurile aranjate de "smecherii" de la noi sau de pe alte meleaguri au mai aparut si "erorile controlate"
cam asta e
in rest numai de bine

Trimiteți un comentariu

 
Top