Ion şi Maria erau cu vacile la păscut. Mariei i se cam făcuse de pu*ă, dar îl aştepta pe Ion cu iniţiativa. Stăteau amândoi culcaţi pe spate la umbră, sub un copac. Văzând că Ion nu mişcă în "direcţia" dorită de ea, Maria crede că a găsit soluţia:
- Ioane, mie mi-e cald, o să-mi scot bluza!
- Că bine zici, Marie şi mie mi-e cald, să mi-o scot şi eu, zice Ion, care era mai tâmpit de fel.
Stau ce stau, Maria cu nişte sâni superbi la vedere, dar dobitocul privea în sus, la cer.
- Ioane, mie tot mi-e cald, îmi scot şi fusta!
- Că bine zici, Marie, îmi scot şi eu pantalonii!
- Ioane, încă mi-e cald, eu îmi scot şi chiloţii!
- Că bine zici, mi-i scot şi eu!
Stau ca doi morţi, unul lângă altul, în pieile goale. Maria fierbe văzând ce "dotat" este dobitocul.
- Ioane, ia scoală-te tu şi uită-te-n zare, poate o veni să ne fută şi pe noi cineva!

 ***

 În noaptea nunţii, Maria îi vede lui Ion pu*a sculată şi se sperie şi fuge la mamă-sa.
- Vai, mamă, mi-e frică de pu*a lui Ion.
- Lasă, draga mea, că îl rog eu pe Ion să o bage puţin câte puţin să nu te doară.
După pregătirile de rigoare, Ion trece la treabă şi înaintează cu prudenţă.
- Mai! Îl îndeamnă Maria.
Ion mai înaintează un centimetru.
- Mai, mai, mai!
Ion mai intră 5-6 cm.
- Bag-o toată, Ioane!
- Gata, fă, e toată înăuntru.
- Mincinosule! Ia să te controlez, zise Maria, care întinse mâna şi nimeri peste coaiele lui Ion. Aha, şmechere, ai înnodat-o!

Mai multe bancuri noi si bancuri tari va sunt oferite de site-ul bancuri365.ro care va ofera si o multime de imagini haioase.

Ion şi Maria în noaptea nunţii. Maria stătea în pat, într-o ţinută sexy şi îl aştepta pe Ion, care se uita pe fereastră. Aşteaptă ea o jumătate de oră, după care îi spune:
- Hai, mă Ioane, ce faci acolo?
- Stai, fă, că vin acu!
Încă o jumate de oră şi Maria zice:
- Hai, mă Ioane, că te aştept! Sunt numai a ta! Ia-mă!
- Ho, fă, că vin acu, ce te grăbeşti aşa?
Peste încă o jumate de oră, Maria se duce la Ion, supărată:
- Hai, mă, ce naiba faci acolo?
Ion, îngîndurat, uitîndu-se în continuare pe fereastră, spune:
- Fă, Mario, avea dreptate tata că-i frumoasă noaptea nunţii!

Trimiteți un comentariu

 
Top