Un alpinist căzut în crăpătura unui gheţar este găsit de o trupă de la crucea roşie şi salvamont. Ăştia strigă de sus:
- Crucea roşie şi salvamontul sunt aici!
Iar alpinistul din prăpastie:
- Nu donez nimic!...

Mai multe bancuri gasiti pe site-ul http://bancuri365.ro care incearca sa va binedispuna  cu ultimile glume aparute si cu imagini haioase


Bulă la ora de anatomie. Învăţătoarea:
- Bulă ce-i ăla penis?
- Nu ştiu doamna profesoară!
- Păi, să te duci acasă să întrebi pe ai tăi şi mâine să-mi dai răspunsul.
Se duce Bulă acasă şi o întreabă pe maică-sa:
- Nu ştiu Bulă, întreabă-l pe tata.
- Tata ce-i ăla penis?
- Ce vezi tu că-i pe masă, ăla îi penis.
Vede Bulă pe masă o lămâie, o pune-n buzunar şi se duce la şcoală. La şcoală profa îl întreabă. Da Bulă face:
- Să v-o arăt?
- Nu mai Bulă, lasă, după ore...
După ore profa îi zice:
- Arat-o mai Bulă.
- Păi ştiţi doamna profesoară i s-a făcut rău colegei mele de bancă şi i-am dat s-o sugă.

***
Bula era corigent în clasa a IV-a la matematică. Vine învăţătoarea şi îi spune:
- Bulă dacă vrei să te trec, spune-mi cât fac 4+3!
Bulă după ce numără pe degete, spune bucuros:
- 7 doamna învăţătoare!
- Nesimţitule, în clasa a IV-a numeri pe degete! Ţine-ţi mâinile la spate! Spune-mi cât fac 4+4!
Bulă întorcându-se la spate când pe o parte când pe alta ca să poată număra pe degete, spune:
- 8 doamna învăţătoare!
- Nesimţitule, bagă mâinile în buzunar! Cât fac 5+5?
Bulă, după ce numără degetele prin buzunare, exclamă:
- 11, doamna învăţătoare!

Trimiteți un comentariu

 
Top