Http://universul-pariorilor va ofera zilnic stiri despre Victor Piturca
Ba nene, oltenii astia ori sunt cu capul ori nu sunt. Apai scandaluri ca la ei la Universitatea nu am vazut la nicio echipa pana acum. De fapt Oltenia e o problema caci marea majoritate a impuscaturilor cam pe acolo se intimpla. Asa ca era un fenomen daca nu se facea putin scandal si pe la fotbal. A fost o perioada cand Universitatea Craiova era echipa care facea cinste Romaniei la fotbal si unde multe echipe ale continentului au fost invinse. Daca bine ne aducem aminte Craiova este prima echipa din Romania carea ajuns intr-o semifinala de cupa europeana.
In fine, ce se intimpla azi la Craiova e de rasul curcilor. Piturca si cu Mititelu au aparut pe la TV si si-au aruncat cuvinte grele spre deliciul celor de la posturile de tv care au avut in pauza asta competitionala ce sa comenteze si mai ales cu ce sa faca rating. Piturca a astat vrea 2 ore pe la nu stiu ce televiziune zonala si s-a duelat cu Mititelu.
Adevarul ca in conflictul asta eu tin cu Piturca cu toate ca sunt constient ca nu are dreptate suta la suta. Insa cu un bucatar manager nu am fost de acord niciodata. Fiecare ar trebui sa ne stim locul, insa in Romania nu se intimpla asa ceva. Nimeni nu ainvatat nimic din proiectul Urziceni. Cam asta ar trebui facut pentru a se face performanta la o echipa. Aduci manager un om capabil care tine legatura intre jucatori si conducere, un antrenor pe care il esi vreo doi ani sa-si faca treaba iar tu la urma culegi roadele. Iar roadele au fost foarte bogate. Poate cei de la Otelul au inteles lucrul acerst si aici cred ca e mana lui Stan care mie personal imi place foarte mult.
Si astazi la biletul zilei la pariuri am sa propun cateva meciuri:
FC Schalke 04 - Hamburger SV 1 cota 1.95
Chelsea FC - Blackburn Rovers x cota 5.30
Pariul zilei ar fi meciul lui Chelsea pe care eu unul nu o vad sa castige in acest meci cu toate ca ma pot insela.

Trimiteți un comentariu

 
Top