Ma uitam aseara la tv si la un momet dat mi-am adus aminte de gala romano - bulgara de lupte. Norocul meu ca era inceputa si nu am mai pierdut timp prea mult uitandu-ma la niste looseri. Nu stiu ce mai cauta Zmarandescu si cu Tolea in ring ca ei sunt varza. Zmarandescu cel putin si-a luat-o urit in ultimile lui meciuri, ultimul avand o durata de vreo 20 de secunde. Si in lupta cu bulgarul a incasat la genunchi in cap de ma polictiseam eu sa-i numar. Promotorul Irimia a incercat sa-l scoata din buda si a dat extra-round dar degeaba. I se terminase bateria lui saracu Zmarandescu. Imi era si mila de el pe de o parte , dar de inteles ce mai cauta in ring tot nu inteleg. De fapt cred ca banii l-au facut sa intre si sa se lupte. Tolea a luat si el bataie. Un Tolea care mai degraba se angajeaza pe undeva pe la vreo televiziune pe post de facator de stiri ca de altceva nu cred ca mai e bun.
Si astfel "minunata" noastra intilnire de lupte cu vecinii bulgari a fost o teapa originala administrata celor care nu aveau somn si celor care iubesc acest sport.

Trimiteți un comentariu

 
Top